Banyoles, Miànigues, Camós, Pujarnol, Vall de Campmajor, El Collell.

Photo ofBanyoles, Miànigues, Camós, Pujarnol, Vall de Campmajor, El Collell. Photo ofBanyoles, Miànigues, Camós, Pujarnol, Vall de Campmajor, El Collell. Photo ofBanyoles, Miànigues, Camós, Pujarnol, Vall de Campmajor, El Collell.

March 23, 2022
March 2022

near Banyoles, Catalunya (España)

Feta el 23/03/22 amb cel covert i risc de pluges, però hem tingut sort.

Ruta interessant pel Pla de l'Estany per conèixer la Vall de Campmajor.

Aquest es el sentit més fàcil per fer aquesta volta.

Te un 80% de carreteres asfaltades amb poc transit. Ideal per fer després de pluges per no trobar pistes fangoses i plenes de tolls d'aigua.

Totes les pujades més fortes son per asfalt i les baixades per pistes de terra i corriols.

Es millor fer-la en día assolellat pels colors i les vistes. Avui no hem tingut sort.

Les ermites del recorregut son interessants de descobrir i si es te temps i ganes es pot completar el circuit amb la pujada a Sant Patllari des de el quilòmetre sis de la carretera a prop de Pujarnol.
Hem arribat fins El Collell qué feia temps qué no visitavem i avui era ple de grups escolars.