Banyoles-Ermita de Sant Patllari-Bosc de can Ginebreda

Photo ofBanyoles-Ermita de Sant Patllari-Bosc de can Ginebreda Photo ofBanyoles-Ermita de Sant Patllari-Bosc de can Ginebreda Photo ofBanyoles-Ermita de Sant Patllari-Bosc de can Ginebreda

July 30, 2022
July 2022

near Banyoles, Catalunya (España)

Sortida desde el Llag de Banyoles direcció a les ruïnes de la Vil-la Romana de Vilauba, i seguim amb pedres visitant el Dolmen de les closes per després veure la ermita de Sant Patllari la qual te una pujada per pista ample i als que ens agrada els corriols jo vaig agafar la pujada peatonal, molt xula això si ens va tocar apretar uns 100 metres les nostres màquines però les vistes del corriol va valdre la pena. Una vegada visitada aquesta ermita també es pot entrar al refugi anexe a aquesta ermita, seguim la ruta baixant fins al mirador de Sant Patllari, seguim baixant fins la Torre Pujarnol i L’ermita de Sant Miquel de Campmajor, després vàrem anar a visitar el Bosc de Can Ginebreda molt curiós, i després entrem a l’església de Sta, Mª de Porqueres, per acabar donant una petita volta al llag de Banyoles.