Badalona-Cellecs-Orrius

December 29, 2017
December 2017

near Badalona, Catalunya (España)

Tercera sortida amb la meva e-bike.

A falta de fer una ruta llarga però més planera, avui he fet una ruta amb molt desnivell acumulat. Més de 1.600 metres, i m'ho crec. Encara que ni Strava, ni IBP ni el Garmin del meu company de sortida, coincideixen en la xifra. Però tant em fa, ha estat una sortida dura, tant per les pujades, algunes de molt dura que fins i tot amb una bici normal les hagués pujat a peu. Com per exemple la pujada a Cellecs. Rampa molt forta, terreny destrossat i tou, que fins i tot he posat el peu a terra per culpa de no haver posat la marxa adient i no fixar-me en el terreny. Total, 5 metres arrossegant la e-bike.

Avui he arribat amb una sola franja de bateria. És que avui he fet servir bastant el mode ECO, bastant el Tour, i també a estones el EMTB, perquè sinó no pujo ni en broma.

He passat per nous camins i un corriol que se m'ha posat els pèls de punta. No estic acostumat, i al ser nou camí, nova bicicleta, encara em falta agafar-li confiança. Però és un corriol molt bonic i transitable cent per cent.

Avui, però ha estat un dia molt fred, potser el més fred d'aquesta tardor-hivern. Ens ha plogut i també hem vist el sol. Un dia grisenc i al final núvols i clars, i molt poca gent, tant de caminants com de ciclistes.

Encara que jo el posi com acompanyant, la realitat és que la ruta me l'ha ensenyat el meu company en Sergi Capafons.

Les dades:

Velocitat màxima ........................... 54 km/h

• Photo of Sergi S. Capafons
    Sergi S. Capafons Dec 29, 2017

Ha sigut un plaer compartir sortida amb tu.
    Quan vulguis repetim.
    salutacions
    Sergi

• Photo of avimanel
    avimanel Dec 30, 2017

Moltes gràcies Sergi! Em sap greu que les meves limitacions tècniques siguin un handicap.