Photo ofArgelaguer, Segrat Cor, Pla de Martis, Collet de Guixeres, El Collell, el Torn, La Miana, Argelaguer. 2019-01-05. Photo ofArgelaguer, Segrat Cor, Pla de Martis, Collet de Guixeres, El Collell, el Torn, La Miana, Argelaguer. 2019-01-05. Photo ofArgelaguer, Segrat Cor, Pla de Martis, Collet de Guixeres, El Collell, el Torn, La Miana, Argelaguer. 2019-01-05.

40 mi
January 5, 2019
January 2019

near Argelaguer, Catalunya (España)

Argelaguer, Sagrat Cor, Pla de Martís, Collet de Guixeres, El Collell, el Torn, La Miana, Argelaguer.
Ruta feta amb Bicicleta Eléctrica
05/01/2019
Sortida d´Argelaguer direcció a Plameses, Cabratosa i fins a Can Costa, pujant a Coll de Bruc i al Segrat Cor, des de dalt del Segrat Cor Gaudim d´unes vistes espectaculars de Besalú i tota la Vall.
Baixem per el corriol en direcció a Sant Fruitós, Ossinyà, La Urbanització Comtal, travessem la riera de Junyell, Pla de Baió i direcció a Can Cufí, travessem la carretera C-66 i baixem a la desembocadura del Riu Ser al Fluvià, seguim el riu fins passat la Resclosa de Serinyà per pujar per una pista direcció al Pla de Martís, passem per la Platja d´Espolla, Usall, Caselles de Vall, Merlant, Sant Quirze i Sant Julià de Merlant, Can Soler i Collet de Guixeres, continuem direcció a la Casa de Guixeres, Ventajol, Santa Maria del Collell i el Torn. Ara toca pujar la Serra del Torn baixar cap al torrent de la Miana, Campolier i Collet de la Can Jou (La MIana).
Baixem per la carretera asfaltada de la Maina uns 700 o 800 metres i ens desviem a la dreta per una pista de terra que passa per sota del Puig de Sucre i el Puig de Pallenc i baixa per el Xalet de Can´Oliveres i torna a la carretera asfaltada de la Miana just al pont del Torrent del Torrós.
Continuem per la carretera fins al Pla de Santa Magdalena, El Torrós, Can Canet i arribem a Sant Jaume de Llierca per el Camí del Molí, anem direcció a Argelaguer passat per el Barri del Pont i agafant el Camí ramader, depuradora, Morató i Argelaguer.
Es una ruta amb poques dificultats.
Hi ha dos trams de corriol, un baixant del Segrat Cor fins a Sant Fruitós i el altre la pujada a Ventajol des de la carretera asfaltada de la font de la Teula fins la Casa de Cademont i cap al final la pista de terra baixant de la Miana direcció al Pla de Santa Magdalema.
En total han sortit uns 64 kilòmetres i uns 1334 metres de desnivell positiu acumulat.