Argelaguer, Sant Ferriol

June 3, 2023
June 2023

near Argelaguer, Catalunya (España)

Sortim d'Argelaguer per Planeses cap a Besalú i fins a la Urbanització Comtal, travessem la riera de Junyell i ens enfilem cap al collet de Besalú prop del pi de sant Josep, baixem per Briof, Mare de Déu de Loreto i travessem el riu Ser i continuem per la carretera de Sant Miquel de Campmajor fins a trobar la pista que puja a la Cademont, una mica més amunt sant Feliu de Ventajol, la creu de Terma i el Collell, el Torn i continuem per carretera fins al Sallent. Continuem per la carretera que puja a Pruant, camí dels Agustins, coll de Palomers, Codinac i cap a la serra de Cugulera fins a Capelleta, al collet de Capelleta agafem el camí de l'esquerra per sortir a la pista de Cugulera i cap a ca n'Illa travessem el riu Fluvià i direcció a Sant jaume per al marge esquerre del Fluvià fins a les Hortes de Sant Jaume, ens enfilem fins santa Magdalena i fem la baixada per al corriol del costat est per anar a sortir a can Destrama, Canet i Sant Jaume, continuem per al camí ramader fins a Argelaguer.

En Total han sortit uns 50 kilòmetres i amb un desnivell positiu acumulat d'uns 1300 metres.