Photo ofArgelaguer, el Cos, Sant Eudald, Coll Pregon, Pont del Llierca, sales, Argelaguer. 2019-01-13. Photo ofArgelaguer, el Cos, Sant Eudald, Coll Pregon, Pont del Llierca, sales, Argelaguer. 2019-01-13. Photo ofArgelaguer, el Cos, Sant Eudald, Coll Pregon, Pont del Llierca, sales, Argelaguer. 2019-01-13.

January 13, 2019
January 2019

near Argelaguer, Catalunya (España)

Ruta amb un començament sense cap dificultat fins el trencant de Oix, ens comencem a enfilar direcció al Cos, al principi per una pista, una mica mes amunt per corriol, hi ha força pendent i alguns trams una mica tècnics, un cop dalt comencem a baixar direcció a Montagut per el corriol que hi ha darrera la torre fins arribar al trencant a l’esquerra per anar direcció a Sant Eudald, arribem a la pista esfaltada i Pugem a Sant Eudald i continuem per el corriol direcció a l´Espiguler i mes amunt a Coll Pregon, a coll Pregon agafem el GR-1 de baixada direcció al pont del Llierca passant per el Oratori de Plansalloses, continuem cap a Tortellà, baixem cap a Can Guixeres, Can Vestruç, Sales de Llierca, pla de Banyils, GR-1 cap a Sant Andreu, Conques de Baix i Argelaguer.
Una ruta curta, uns 32 kilòmetres i uns 900 metres de desnivell .
Una mica complicada per la dificultat d’alguns corriols tant de pujada com de baixada.