Argelagiuer-St Jaume de Lierca-Sant Julia i tornar

Photo ofArgelagiuer-St Jaume de Lierca-Sant Julia i tornar Photo ofArgelagiuer-St Jaume de Lierca-Sant Julia i tornar Photo ofArgelagiuer-St Jaume de Lierca-Sant Julia i tornar

February 14, 2018
February 2018

near Argelaguer, Catalunya (España)

Ruta per eBike, per rampes i trialeres de pujada per el corriol que arriva a Sant Julia. Tambe hi han passos per desmontarse al primer terç de la baixada.

La ruta es fenomenal, per les vistes i per els pasos tecnics tan de baixada com de pujada .

Classificacio de la ruta puntuant cada apartat del 1 al 6:

Dificultat Fisica: 4,9 (eBike)
Bateria de 500w. al arribar : 15%
Pedalan amb Eco : 65%
Difilcultat Tècnica: 5,3
Ludica: 4
Paisatge: 5,2
Desnivell acumulat Gps: Positius 1.300 m.

Coll de Sant Martí

Sant Julià Del Mont

• Photo of wendy1944
    wendy1944 Aug 11, 2018

Em tornat a repetir la ruta (10/08/2018), ha sigut un encert ja que el dia anterior va fer una bona pluja, va refrescar i va enfangar el terreny fen-l'ho mes arriscat pero va compensar. Tant sols vam fer una variant, va ser que en lloc de sortir d'Argelaguer ho vam fer des de St Jaume de Lierca, així ens vam estalviar el tram des de Argelaguer que no té gaire interès...

El que tampoc vam aconseguir aquest cop va ser trobar el camí des de el mas Els Angles a St Jaume, es força embardissat.

Continuo pensant que és de les bones rutes endureres que es poden fer sortint des de St Jaume de Lierca !!!

* He afegit un vídeo d'aquesta sortida en l'espai de les fotos d'aquesta ruta....