ARBUCIES - SANTA FE

November 28, 2023
November 2019

near Arbúcies, Catalunya (España)

Bonica ruta pels boscos del Montseny amb sortida i tornada al parking del Pavelló d’Esports de Can Pons a Arbúcies. La pujada es llarga i s’acumula un bon desnivell, però el perfil de la pujada és molt bo i rodador. La vam fer amb e-bikes però queda pendent tornar-la a repetir amb normals ja que es veu força assequible. Tot ‘itinerari es fa per pistes amb molt bon estat i majoritàriament ben compactades.
Anar amb compte al començament de la baixada des de Santa Fe en alguns punts:
Al començament agafem els camins que trobarem plens de gent els caps de setmana perquè coincideix amb les rutes circulars del Pantà de Santa Fe. No serà més d’un km, però millor abaixar-se de la bici si hi ha molta gent.
Poc abans del Coll Samola i la baixada del mateix coll, és un xic més trencada sense tenir gaire dificultat, però cal anar amb compte.

Al arribar a la masia de La Feixa Llarga (km 23.4) hem dibuixat un desviament de 400 metres, per una pista en bon estat. Aquest tram no el vam fer però sembla el traçat mes lògic per evitar el camí que vam fer d’uns 200mt plens de vegetació i esglaons totalment impracticable i que coincideix amb el camí de baixada que marquen alguns tracks.