Arbúcies, Coll de Te, Monument Avió estavellat.

Photo ofArbúcies, Coll de Te, Monument Avió estavellat. Photo ofArbúcies, Coll de Te, Monument Avió estavellat. Photo ofArbúcies, Coll de Te, Monument Avió estavellat.

October 4, 2022
October 2022

near Arbúcies, Catalunya (España)

Feta el 04/10/22 amb bon sol.

Repetició de la ruta 91406286 amb bona companyia.

La pròxima vegada la faré al inrevès per trobar tot el tram dolent de baixada.

El objectiu era gaudir d'aquesta ruta espectacular i ensenyar el monument del avió estavellat l'any 70 a uns companys de rutes.

Tot sobre la bici encara que la part per anar a veure el monument del avió estavellat és un camí més trencat i en aquesta época menys ple de fulles que per Nadal del any passat.

Aquesta zona és en pujada i una mica trencada. Jo recomanaria fer tota la ruta a l'inrevés per fer aquest tram en baixada. Però es pot fer en els dos sentits.

En aquest sentit, pujant primer al Coll de Te, la pujada és llarga i sostinguda amb unes vistes molt maques de les Agudes. La pujada está plena de fonts, les més baixes amb aigua.

Des de la Font del Conill fins al monument és el tram més difícil. Si es vol evitar es pot continuar per la pista fins la carretera i pujar fins al encreuament per baixar només 100 mts. dolents fins al monolit i tornar a la carretera.

Després del monolit i una vegada arribem a la carretera ja tot és fàcil i de baixada.

Tota la ruta és per boscos del Montseny que en aquesta època estan preciosos encare que queden fulles de l'hivern passat.
Si es fa a l'estiu deu ser força ombrívol.