Arbúcies - Coll de Sant Marçal - la Taula dels Tres Bisbes + Arimells - Arbúcies

November 12, 2022
November 2022

near Arbúcies, Catalunya (España)

Pujada per pista bona 👍 fins al Pla de les Boixes, cruïlla de camins on a la dreta aniriam cap a Boixaus i jo vaig a l'esquerra amunt direcció al Sot de la Cortinoia.
Seguim pujant per pista pasan per la font del Muro i continuo amunt direcció al pàrking de Les ferreres, ja queda poc per arribar a Coll de Sant Marçal punt més alt de la sortida.
Ara toca baixar 😏 i desde el monument de la Taula dels Tres Bisbes agafo el primer corriol de ↘️ de uns 0,76 km amb un -27 % que està un pél 🐗🌿🍁🍂, després seguim ↘️ per el de Arimells de uns 0,65 km amb un -21% amb trams algo técnics ⚠️ i seguim per la carena d'Arimells per corriol maco i distret que ens deixa en camí direcció a Santa Maria de Lliors ✝️.
Segueixo baixan ja per pista cap al Regàs on continuo per caminets fins al Molí de les Pipes, retornan ja pel mateix camí de l'anada fins al punt de sortida.

Recordeu no tirar deixalles, respectar la natura i gaudiu de l’entorn.

la Taula dels Tres Bisbes

riera

Santa Maria de Liors

rest. la Corbadora

ideal per esmorçar dins o fora i tenir les bicis controladas