Photo ofAngles-Presa de Susqueda-Presa Sau-CAN MORILLA-Aulet-el casot-Puigderajols-Presa de Susqueda-Angles Photo ofAngles-Presa de Susqueda-Presa Sau-CAN MORILLA-Aulet-el casot-Puigderajols-Presa de Susqueda-Angles Photo ofAngles-Presa de Susqueda-Presa Sau-CAN MORILLA-Aulet-el casot-Puigderajols-Presa de Susqueda-Angles

6 hours
June 15, 2024
June 2024

near Anglès, Catalunya (España)

Ruta circular des de Anglès passant per:- Pont del Pasteral (4.1 km)- Presa de Susqueda (14.3 km)- Font del Sot de les Branques (16.5 km)- Collet del Pont (25.7 km)
- Pont sobre el Ter (31.7 km)- Presa de Sau (36.8 km)- Coll de l'Aulet (46.4 km)
- Font Fredu (59.3 km)- Font de Cal Borni (60.9 km)- Pont de la Casanova (69.5 km)
- Presa del Pasteral (72.3 km)- Font de Can Pla (74.7 km)
El desnivell només son 1370 mts i no 2787.

Avui si que hem aconseguit fer una ruta de 3 colles esmorzant tots (12) a Can Morilla de Sau, després uns(6) hem pujat al Aulet i tornat a Angles pasant per Susqueda, un altres(2) + (4) han anat fins a Rupit i els (2) han arribat a S.Esteve d'en Bas i cap a Angles i Sta.Coloma que es de on habian sortit i els altres(4) exactament no sé per on han tornat a Bonmati. Esmorzar amb molta conya , com ha de ser, i esperar que un altre dia ho poguem combinar igual de bé. Erem Blanch, Planiol, Baubés, Pau, Buxeda i jo (6 amb Ebikes) + Enric i Jordi (2 amb bicis carretera i gravel) + Lopez, Pont, Costa i Robert (4 amb atmosfériques). QUINA COLLA !!!!!