Photo ofAmposta - Ulldecona - Sant Jordi - Santuari de la Salut - Traiguera - El Pas - Godall Photo ofAmposta - Ulldecona - Sant Jordi - Santuari de la Salut - Traiguera - El Pas - Godall Photo ofAmposta - Ulldecona - Sant Jordi - Santuari de la Salut - Traiguera - El Pas - Godall

May 29, 2023
May 2023

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 19,8 km/h
Temps total en moviment 3:59:12

Tènicament DÍFICIL lo tram de sendera de baixada (uns 900 m) desprès del Santuari. És part de la ruta 3, de Traiguera.
D'Amposta a Ulldecona, passant per Freginals, pels camins i carretera vella.
Ulldecona a Panoràmica, passant pel Pont de l'Olivar i seguint part de la xarxa Eurovelo 8.
Passat Panoràmica, seguir recte travessant Riu Sèrvol i agafar desviament a l'esquerra per anar fins a Sant Jordi.
Des de Sant Jordi, pel camí de la Verge, es passa per les Oliveres mil·lenàries Sant Jordi-Els Muntells i seguint fins al Santuari de la Salut.
De cara a Traiguera, agafem desviament a l'esquerra de la ruta num 3 de l'Ajuntament de Traiguera, pujant primer per pista de terra i baixant per una sendera d'uns 900 metres, amb alguns trossos tècnicament díficils.
Seguim per pistes cimentades i pistes de terra, fins a Traiguera, la travessem i agafem la Via Augusta fins al Pas, passem pel Pantanet i ens incorporem a la carretera d'Ulldecona La Galera, fins al desviament cap a les Oliveres mil·lenàries Arion, seguint per camí rural fins a Godall.
Des de Godall pel cami vell fins a Amposta.