Amposta - Torre Fullola - L'Ampolla-Ermita L'Aldea-Amposta

Photo ofAmposta - Torre Fullola - L'Ampolla-Ermita L'Aldea-Amposta Photo ofAmposta - Torre Fullola - L'Ampolla-Ermita L'Aldea-Amposta Photo ofAmposta - Torre Fullola - L'Ampolla-Ermita L'Aldea-Amposta

-12 ft
June 4, 2021
June 2021

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 17,2 km/h
Temps total en moviment 3:10:28
Sortida d'Amposta pel Pont penjant, per agafar camí que voreja canal, seguir per camí vora autopista, Pla dels Catalans, vora autovia Tortosa i cap al Camí del Ranxero.
Seguir pel camí vell Tortosa Perelló, fins a arribar al Barranc de Fullola i pujar a Torre Fullola.
Després de Torre Fullola, hi ha un km de pujada, tot de terra i pedra, amb fort desnivell, molt exigent físicament i també tècnicament.
Baixada pel Camí de Portella i camins rurals fins a l'Ampolla, on seguim per vora mar, enllaçant al Camí del Roquer, fins a Camarles, per anar a l'Ermita de L'Aldea, passant pel Lligallo del Gànguil, i tot seguit pel camí Vernís, tornar cap a Amposta, entrant pel Pont Penjant.