Amposta-Tivenys-Balneari de Cardo-Cova Maravilles-coll de Som-Amposta

Photo ofAmposta-Tivenys-Balneari de Cardo-Cova Maravilles-coll de Som-Amposta Photo ofAmposta-Tivenys-Balneari de Cardo-Cova Maravilles-coll de Som-Amposta Photo ofAmposta-Tivenys-Balneari de Cardo-Cova Maravilles-coll de Som-Amposta

December 4, 2021
December 2021

near Amposta, Catalunya (España)

dificultat física: dura
dificultat tècnica; moderada
Els 60 Km de Amposta-Tivenys i Port de Som-Amposta son rodadors. Asfalt, pìstes planes pel costat del canal i per mig dels tarongers etc.
Els 11 km de pujar a Cardó son per pista amb molta grava i molts rierols produits per la pluja, la qual cosa produeix una duficultat física i en alguns moments tècnica a tenir en compte.
La baixada fins les Coves Maravilles, és divertida per pista i sempre tenint en compte els rierols comentats abans.
Després fins Tortosa algun tram per carretera i majoritàriament per la pista del costat del canal.
De Tortosa sortim per carril bici ,fins Campredó, dinem i seguim fins Amposta.
Ruta excelent pel bon día que hem tingut i pels paratges i vistes espectaculars que hem disfrutat.
Cap incidència d'averies ni caigues. Perfecte