Photo ofAmposta - Senderes Martinenca - Sender Blau - Les Cases - Bunquer - Senderes Bandolers - Amposta Photo ofAmposta - Senderes Martinenca - Sender Blau - Les Cases - Bunquer - Senderes Bandolers - Amposta Photo ofAmposta - Senderes Martinenca - Sender Blau - Les Cases - Bunquer - Senderes Bandolers - Amposta

-23 ft
May 31, 2021
May 2021

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 17,4 km/h
Temps total en moviment 3:13:56
Anada a La Ràpita per vora camí canal marítim.
Pujada cap a la Torre de Guardiola, anant per les senderes que l'envolten.
Seguim pel camí Val de Zafan i per les senderes de La Martinenca. Pujada cap al camí de Bandolers, per a baixar pel camí Bassiol, travessar Barranc i tornar a pujar cap al Camí de Bandolers, desviant-nos a l'esquerra per a seguir per sendera fins al camí costat de la Cimentera que baixem per anar cap al Sender Blau, el qual seguim fins a Les Cases.
Pujada al Bunquer de La Punta i seguim per senderes i Camí Bandolers fins a La Ràpita.
Tornada a Amposta per camins rurals.