Photo ofAmposta - Quicolis - Les Ventalles - Inici Ruta Pedra seca - Foia Solso - Masdenverge Photo ofAmposta - Quicolis - Les Ventalles - Inici Ruta Pedra seca - Foia Solso - Masdenverge Photo ofAmposta - Quicolis - Les Ventalles - Inici Ruta Pedra seca - Foia Solso - Masdenverge

June 5, 2023
June 2023

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 18,5 km/h
Temps total en moviment 1:44:29

Anada pel camí Pla de la Llosa, passant per les Set Piques i pujant pel camí Paridores del Pitorrer. Fent un tram del camí vell a Freginals, desviament a la dreta per sendera que puja a la Serreta fins a la pista que porta a prop de la Barraca de Pedra seca La Serreta.
Desviament a l'esquerra per a agafar la sendera de baixada, amb aturada a la Barraca de pedra seca de Quicolis.
Seguir sendera i s'arriba de nou al camí vell de Freginals, fins a Freginals on s'agafa desviament a l'esquerra per cami vora autopista fins a travessar Pont de Les Ventalles i agafar Camí de Bandolers i seguir pel camí vora Autopista.
Desviament a l'esquerra per agafar camí de terra que porta fins a l'inici de la ruta de Pedra Seca de la Serreta de Freginals. Desfer camí per a tornar al camí vora autopista, baixar fins a desviament a l'esquerrra que porta a la Foia de Solso.
Seguir i travessar Masdenverge. Tornada a Amposta pel camí del Figueralot, Camí de Masdenverge, Camí de Pins.