Photo ofAmposta - Parc Eòlic Ecovent (pujada pel camí Alentor) - Barranc Fullola - Camarles Photo ofAmposta - Parc Eòlic Ecovent (pujada pel camí Alentor) - Barranc Fullola - Camarles Photo ofAmposta - Parc Eòlic Ecovent (pujada pel camí Alentor) - Barranc Fullola - Camarles

-11 ft
May 26, 2023
May 2023

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 19,4 km/h
Temps total en moviment 2:47:06

Anada pel camí del Ranxero fins a agafar desviament a l'esquerra Camí de la Font de Gràcia (que també puja al Corral d'Alentar). La pujada inicialment està recentment asfaltada. Lo tram final abans desviament Alentar, continua sent pista de terra, amb estat variable segons les pluges.
Seguint amunt per la pista de terra que porta al Parc Eòlic del Baix Ebre i a la Bassa Povet de l'Amorós (major part de la pista molt deteriorada, cal anar per damunt de pedres i amb desnivell)
Una vegada dalt, agafar desviament a la dreta, per la pista asfaltada que fa cap al Barranc de Fullola.
Agafem desviament a la dreta, seguint pista costat Barranc de Fullola (de terra) , fins al desviament a Camarles (camí d'asfalt).
Tornada a Amposta, des de Camarles, passant per l'Ermita de l'Aldea.