Amposta - Mianes - Mas de Barberans - Amposta

Photo ofAmposta - Mianes - Mas de Barberans - Amposta Photo ofAmposta - Mianes - Mas de Barberans - Amposta Photo ofAmposta - Mianes - Mas de Barberans - Amposta

May 28, 2021
May 2021

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 18,3 km/h
Temps total en moviment 3:03:12
Itinerari tècnicament fàcil de realitzar, a excepció d'alguns trams de camins trencats i alguna part de Barranc.
Per camins rurals fins a Mianes, seguint per camins rurals al camí Vell de La Galera, agafant desviament a la dreta per anar al Camp de Tir. Seguint per camí rural, fins al camí que voreja al Canal Xerta Càlig.
A l'arribar al camí canal, cal desviar-se a la dreta i agafar pel segon pont, una vegada passat lo Barranc de Lledó, tirant amunt pel camí terra pel costat del canal. En esta ruta, erroniàment, (al km 22,1 aproximadament), hem girat pel primer pont, abans de passat lo Barranc i per corretgir-ho ha calgut vorejar una finca de tarongers i entrar pel Barranc de Lledó, fins a passar al camí que puja.
Tirar amunt pel camí, fins a travessar la carretera Roquetes Mas i pujar pel camí de les Andorres, fins al Mas de Barberans, passant per davant Cementiri.
Travessar lo Mas de Barberans i anar un tram per carretera Mas La Sénia, girant a l'esquerra, en direcció La Galera, baixant pel camí del Barranc de Les Coves.
Travessar carretera La Galera Santa Barbara i per camins rurals, tornada a Amposta.