Amposta Mas de Barberans Godall

June 9, 2021
June 2021

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 17,9 km/h
Temps total en moviment 3:09:41
Per camí rural pujada a Masdenverge, seguim en direcció Santa Bàrbara, fins enllaçar amb camí que voreja Barranc de Lledó (de terra i molta pedra menuda), fins arribar a la carretera de Roquetes al Mas.
Travessar carretera i pujar pel Camí de les Andorres i camí del Barranc de les Coves (camins de terra) passant per la Bassa de la Cogulla, arribant al Mas, pel camí del Cementiri.
Travessar Mas de Barberans i seguir camí del Port (de terra) fins trobar camí d'asfalt que va a Casetes velles. Baixar en busca de la carretera que va a La Sénia i a uns pocs metres, girar a l'esquerra, baixant a La Galera, pels camins que voregen al Barranc de La Galera.
Travessar la Galera i seguint carretera, anar a Godall, pujant pel Poble vell i tornar a Godall, pujant a les Escoles, seguint sendera fins al Camí vell Amposta.
Baixar fins poc abans de la Foia de Solso, desviant-se a la dreta, pel camí vell Freginals, enllaçar amb camí terra que voreja carretera, fins a Urbanització Favaret, que cal travessar per agafar la carretera vella de Freginals a Amposta, tornant al punt de sortida.