Photo ofAmposta - La Sénia - Sant Rafel del Riu (per sendera vora riu) - Ulldecona Amposta Photo ofAmposta - La Sénia - Sant Rafel del Riu (per sendera vora riu) - Ulldecona Amposta Photo ofAmposta - La Sénia - Sant Rafel del Riu (per sendera vora riu) - Ulldecona Amposta

May 10, 2021
May 2021

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 20.7 km/h
Temps total en moviment 3:30:48
Pujada a La Sénia pel Barranc de Les Coves, per l'itinerari de BTT Lligallo Major, camí de Mitanplana, pujant cap a la carretera del Mas, passant per l'Hipòdrom Pla de Roquillo.
Seguint pel passage Pla de la Bassa i baixada cap al Molí la Vella, travessar lo pont penjant seguint camí que passa per devant del Molí de Guiot per pujar i enllaçar amb la sendera que porta dalt de la lloma. (sendera de pujada, amb molta pedra solta per les pluges recents, que fa difícil pujar dalt la bici, en los trams més empinats).
Seguint per camins rurals fins enllaçar amb sendera vora riu que mos porta a Sant Rafel del Riu, passant pel Molí de Canes, pel Molí de la Roca i pel Bosc del Temps.
Travessar Sant Rafel del Riu i seguir per camins rurals i pistes de terra fins al Pont de l'Olivar.
Travessem camí S Jordi i anem pel pol·lígon industrial Planes Altes, per agafar pas de riu i travessar riu Sénia, per baix mateix de l'autopista.
Seguim per camí que voreja autopista, fins a Freginals.
Tornada a Amposta pel camí vell de Freginals.