Amposta - La Sènia-Fredes-Boixar-Coratxar-La Pobla de Benifassar

Photo ofAmposta - La Sènia-Fredes-Boixar-Coratxar-La Pobla de Benifassar Photo ofAmposta - La Sènia-Fredes-Boixar-Coratxar-La Pobla de Benifassar Photo ofAmposta - La Sènia-Fredes-Boixar-Coratxar-La Pobla de Benifassar

November 5, 2023
November 2023

near Amposta, Catalunya (España)

Excelent sortida de dos dies pels ports.

Les rutes pels ports, tot i anant en ebike, sempre son dures. Aquesta pels kms. i pel desnivell que hem fet ho és. En quan a la dificultat tècnica hem fet unes senderes de entre 4/5 kms que han tingut la seva dificultat i en algun moment caminant.

Hem disfrutat de un dia perfecte, tant en quan a climatologia, com en incidències. Una trencada de cadena, reparada en 10 minuts i una caiguda que el company al dia següent no ha pogut sortit per estar encondolit i perque la ruta al dia següent també és prou dura, i al portar la furgoneta de recolsament ha preferit descansar.

En definitiva, bona ruta, bon dinar al Coratxar i a dormir a l'Alberg de La Pobla.