Amposta-La Ràpita-Les Cases-Ulldecona-Amposta

Photo ofAmposta-La Ràpita-Les Cases-Ulldecona-Amposta Photo ofAmposta-La Ràpita-Les Cases-Ulldecona-Amposta Photo ofAmposta-La Ràpita-Les Cases-Ulldecona-Amposta

February 4, 2023
February 2023

near Amposta, Catalunya (España)

Ruta circular que combina camins, senders, petits trams de la N340 i la carretera comarcal que uneix Alcanar i Ulldecona (compte!).
A la Ràpita pel camí paral.lel del canal. Un cop passada la rotonda que hi ha abans d’arribar a la Ràpita, girem a la dreta i creuem per una pasarel.la que passa per damunt d’una sèquia, anem pel camí del racó del calent agafem sender de l’esquerra i posteriorment pel camí de la Torre del Moro, contiuem per sender i GR que ens durà a la platja de la fàbrica del ciment, contiuem per GR fins les Cases, avancem pel passeig marítim i anem direcció l’alberg municipal, d’allí a la N340, per girar de seguida a la dreta per camins rurals fins enllaçar amb la carretera comarcal, ens desviem breument a l’ermita del Remei, seguim
després per la carretera per girar per camí a la dreta, combinem pista i sender que ens conduirà al camí paral.lel a l’autopista fins Freginals i d’allí a Amposta.