Amposta,Godall,El Pas, Santuari la Salut, Ulldecona,Freginals.

Photo ofAmposta,Godall,El Pas, Santuari la Salut, Ulldecona,Freginals. Photo ofAmposta,Godall,El Pas, Santuari la Salut, Ulldecona,Freginals. Photo ofAmposta,Godall,El Pas, Santuari la Salut, Ulldecona,Freginals.

September 27, 2023
September 2023

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 20,3 km/h
Temps total en moviment 4:09:21

Des d'Amposta per l'itinerari d'Oliveres Mil·lenàries, passant per la Foia de Solso, vorejant Godall i les Oliveres mil·lenàries Arion, fins a enllaçar amb la ctra La Galera Ulldecona (antiga Via Augusta), entrem a la sendera de Via Augusta, passant pel Pantanet del Pas i seguir per Via Augusta fins al Riu Sèrvol.
Travessem Riu Sèrvol per l'itinerari de les rutes BTT 100 K de Traiguera i seguim per pistes (gairebe totes) de terra, fins arribar al camí asfaltat dels Rentadors i Oliveres mil·lenàries dels Muntells.
Seguim fins al Santuari de la Font de la Salut i baixem per camí asfalt, desviant-nos a l'esquerra (a una de les creus de Terme), agafant camí de terra, itinerari de BTT Traiguera, iniciant una pujada per pista trencada (1,7 km amb 101 m desnivell) per a iniciar baixada per una sendera tecnicament moderada, fins a camí per anar de cara a Traiguera.
Anem a buscar la Via Augusta i seguim fins a desviar-nos cap a Panoràmica, passant per un àrea d'Oliveres Mil·lenàries. Travessem Riu Sèrvol per la part cimentada i seguim fins a Ulldecona, passant pel Pont de l'Olivar, Ermita De Lorito i seguint per camí vora via tren, fins a Freginals i per antiga carretera fins a Amposta.