Photo ofAmposta - Foia de Solso -Sendera Les Ventalles - Ulldecona - Camí fluvial Riu Sénia - Puig Garrets - Godall Photo ofAmposta - Foia de Solso -Sendera Les Ventalles - Ulldecona - Camí fluvial Riu Sénia - Puig Garrets - Godall Photo ofAmposta - Foia de Solso -Sendera Les Ventalles - Ulldecona - Camí fluvial Riu Sénia - Puig Garrets - Godall

April 16, 2021
April 2021

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 16,4 km/h
Temps total en moviment 3:27:14
Itinerari amb camins terra, camins asfalt, trams de carretera, senderes i camí fluvial. Tècnicament fàcil, amb algun tram moderat. Al Camí fluvial amb alguns metres poc ciclables.
Sortida d'Amposta per la pista i cami de Tapà, anant cap al Camí de Solsó, Cami Nou, Rambla del Barranc de la Galera, entrant a la Foia de Solsó, espectacular en primavera, amb una sendera fàcil de realitzar.
Anem per camí terra, del costat antiga via de tren, Barranc de Solsó, camí vora via tren, Barranc de les Tortes, camí Bandolers que voreja l'AP7 fins a Les Ventalles.
A les Ventalles, agafem la sendera i camí Bandolers, fins a enllaçar amb lo Camí de l'Ermita fins a Ulldecona, on cal fer una aturada.
Seguim pel Camí Sant Jordi fins al Pont de l'Olivar, on entrem per explorar lo Camí fluvial del Riu Sénia (trams de sendera ben marcats, amb trams que cal baixar al Riu i on és més difícil mantenir-se dalt de la bicicleta. Segons èpoques de l'any pel nivell de l'aigua, no es porde passar, ja que són zones inundables) .
Sortim al Camí del Molí Nou fins al camí on s'inicia la sendera que va per dalt del Puig Garrets (tècnicament moderada), sortint al Camí del Castell, des d'on anem a la carretera per a pujar a Les Moles i seguir en direcció a L'Arion.
Anem pel camí de l'Arion, però prop del Museu Natural de les Oliveres mil·lenàries Arion, està tallat i ha calgut anar per camí rural fins a la carretera La Galera i seguir camí de Mercades, Barranc de les Bassetes, passant pel Pou de Carrascal.
Seguim per Camí de La Miliana, passant pel Pou de la Figuera, i desquament per Lligallo de les Cometes, Camí del Romeral fins a l'entrada a Godall. Des de Godall, pel camí Amposta, tornada a punt d'inici.