Amposta - Coco Jordi - Pla de Galla - Set Piques - Amposta

Photo ofAmposta - Coco Jordi - Pla de Galla - Set Piques - Amposta Photo ofAmposta - Coco Jordi - Pla de Galla - Set Piques - Amposta Photo ofAmposta - Coco Jordi - Pla de Galla - Set Piques - Amposta

-15 ft
November 22, 2020
November 2020

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 13,3 km/h
Temps total en moviment 2:12:05
D'Amposta cap a Sant Carles de la Ràpita, pel camí asfaltat que porta al camí del Barranc del Coll Llarg.
Baixar per a travessar la N-340 i anar pel camí de terra que voreja, l'antiga via Val de Zafàn fins enllaçar amb camí vora canal marítim.
Pujada al Coco Jordi pel camí d'asfalt, seguint per la sendera de la Font del Burgar, fins a trobar GR92 que s'agafa anant a la dreta, en direcció al Pla de la Galla. A partir d'aquest punt, es complica i molt l'anar dalt de la bici i cal portar-la un bon tram a mans, per la dificultat de les pujades.
Des del Pla de la Galla, baixada per la sendera del GR92 (tecnicament difícil) fins al camí que voreja el Barranc del Coll Llarg.
Desviament a l'esquerra per anar per camí i sendera, fins a les set piques, en direcció a les Cedrilles.
Tornada pel mateix camí fins al camí d'asfalt del GR 92 i tornada a Amposta pel Pol·lígon de l'Oriola.