Photo ofAmposta-cantera Simo-Masdenverge-Freginals-Barranc Astor-Corral Nou-Quicolis-Amposta Photo ofAmposta-cantera Simo-Masdenverge-Freginals-Barranc Astor-Corral Nou-Quicolis-Amposta Photo ofAmposta-cantera Simo-Masdenverge-Freginals-Barranc Astor-Corral Nou-Quicolis-Amposta

-25 ft
November 15, 2020
November 2020

near Amposta, Catalunya (España)

dificultat física: difícil. Si mireu el perfil de la ruta, ho entendreu perfectament. Un trencacames, sobre tot pels companys que venen en bici muscular.
Sortim d'Amposta pel costat del canal direcció a la Carroba , i ens enfilem pel cami del Molinás., per seguir cap a la cantera de Simó, passem per la cantera de Conrado i seguim pel Mas de St. Pau direcció Masdenverge.
Passem per les Foies ( espectaculars !! plenes d'aigua), pujem direcció Freginals i seguim direcció Les Ventalles.Ens enfilem pel Barranc de l'Astor fins el refugi de l'Associació excursionista d'Ulldecona.
El camí de retorn el variem i pujem al Corral Nou. ( Totes aquestes raconades del Montsià estant espectaculars de vegetació, sempre ho estant, però ara més).
Tot seguit pujem per la sendera de Quicolis, i després la baixada fins a les "7 piques",passant per l'Ermita de Montsianell, per retornar a casa.
Els trams tècnicament difícils estant al principi fent les senderes de les canteres, St. Pau i després la pujada a Quicolis, i sobre tot la baixada a les 7 piques. Aquesta última molt trencada.