Amposta - Barraca Quicolis - Refugi Enric Aiguadé - Foia de Solso - Amposta

Photo ofAmposta - Barraca Quicolis - Refugi Enric Aiguadé - Foia de Solso - Amposta Photo ofAmposta - Barraca Quicolis - Refugi Enric Aiguadé - Foia de Solso - Amposta Photo ofAmposta - Barraca Quicolis - Refugi Enric Aiguadé - Foia de Solso - Amposta

March 26, 2021
March 2021

near Amposta, Catalunya (España)

Des d'Amposta per camí Tapà, cap a la falda del Montsianell, on per sendera (tècnicament fàcil) baixarem al Camí de les Set Piques, una vegada arribats a l'encreuament, anem cap a la dreta, pujant pel Camí que vé del Pla de la Llosa i va a Les Paridores del Pitorrer.
Agafarem sendera de pujada (moderada) per anar a La Serreta i agafar la sendera de Quicolis (tècnicament moderada), per baixar de nou.
Seguint camí de Vilarons, enllaçarem amb lo Camí d'Ulldecona, en direcció a Les Ventalles, per a pujar pel Lligallo de les Ventalles i Lligallo Major al Barranc de l'Astor, seguint fins al Refugi Enric Aiguadé.
Baixem pel camí fet de pujada, Lligallo Ventalles, travessant pont d'Autopista i seguint Camí Bandolers fins a desviar-nos a l'esquerra pel Camí Freginals, anant cap a la Foia de Solso.
Seguim en direcció Masdenverge i travessem la Rambla de Galera pel Camí Nou en direcció Amposta.
Fem un tram curt de carretera, per agafar camí vora carretera, cap a Favaret , seguint cap a Amposta per la carretera vella Freginals.