Photo ofAlzira-Tavernes-Mirador-El Fenollar-Sendes entre Favara i Corbera-Alzira 06-MARÇ-21 Photo ofAlzira-Tavernes-Mirador-El Fenollar-Sendes entre Favara i Corbera-Alzira 06-MARÇ-21 Photo ofAlzira-Tavernes-Mirador-El Fenollar-Sendes entre Favara i Corbera-Alzira 06-MARÇ-21

March 7, 2021
March 2021

near Alzira, Valencia (España)

Ruta: Alzira-La Barraca-Tavernes-Mirador de Tavernes-Finca El Fenollar-Senda Fenollar-Sendes Favara a Llauri-San Sofi-Corbera -Alzira

Dia: 06-03-2021
Temps total: 05:20:00
Temps en moviment : 03:49:00
Temps parat: 01:30:00
Ruta amb dos parts molt diferenciades. Una primera part completament plana per canvi de plans en ultima instancia degut a l’oratge. Al estar tot banyat degut a les pluges de la nit no fem el tram de sendes de Les Valletes i pas de Llop plantejat inicialment. Agafem direcció a Tavernes per la via verda del trenet fins el final de la mateixa. Per el antic camí d’Alzira creuem la CV50 i per el Racó Pelat i el Alt de Cambró . Aci en el trac hi ha un Waypoint per a que no se fatxa el tram que nosaltres férem, ja que no te eixida possible. Esmorzar en Tavernes, ara que ja es pot. Després del esmorzar ve una segona part un poc més moguda i amb més desnivell acumulat. Comencem pujant per el mirador de Tavernes per a baixar per El Raconas i agafar el camí a la finca del Fenollar. Creuem tota la finca en busca de la senda que baixa a la part de Favara per a buscar la senda que puja Al Peinado. De El Peinado i per el costat de Casa de Borja amb una senda, primer de pujada amb prou mal estat i després de baixada amb una primera part bona i un final algo trencat per l’aigua que ens porta a la part baixa de San Sofí. Per el camí del Barranc de Umero pujem a la part de dalt de la cantera i per la senda baixem fins “La Aldea del Senyor”. Per darrere de La Aldea pugem per una pista que ens trobem casi dalt de tot completament obstruïda per palets, ferros, argilages i tot tipus de trastos que te puges imaginar per a fer una barricada per a impedir el pas de ciclistes. Ens apareix un senyor amb cotxe per a cridar-nos l’atenció de que per allí no es pot anar. No se si es tracta de un camí privat, però jo personalment no entenc eixes postures, ja que no fem ningun mal passant per llocs que no es pot passar sinó es a peu o com en el nostre cas, en bici.
Una vegada superada la barrera anti ciclistes continuem per el camí que ens porta a la zona de La Malla Verda i Barranc de Victoriano. Per senda arribem al camí de La Cova Negra i a Corbera. Per el camí de Les Coves i camí de l’Hort del Passiego al Xavego, cementeri Muntanyeta de San Salvador i Alzira

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

'OJO' Camí tallat

Camí tallat amb palets, ferros, rames punxoses i lletreros fets a ma de prohibit el pas a bicicletes. No se fins a quin punt es legal, peró si que vos tinc que dir que vinge darrere de nosaltre un xic en cotxe a buscar-nos per a cridar-nos l'atenció

'OJO' Tanca amb porta.

Hi ha una tanca amb porta que impedeix el pas per el barranc. Millor buscar alternativa

01-Senda

Photo of02-Senda per el Fenollar (Senda Cavanilles) Photo of02-Senda per el Fenollar (Senda Cavanilles) Photo of02-Senda per el Fenollar (Senda Cavanilles)

02-Senda per el Fenollar (Senda Cavanilles)

03-Senda El Peinado

Senda amb prou de penent.

04-Senda de Casa Borja a San Sofí

05-Senda

06-Senda

07-Senda

08-Senda

09-Senda

10-Senda

Camí tallat en la part de dalt.

OJO. No continuar el track. Girar a l'esquerre

Girar per l'esquerre. No continuar cap amunt, el camí que seguirem no te eixida.Està tot vallat i amb portes.