Photo ofAlzira-Sendes La Serratella-Visantico-Rastrillera-Mig Almud-Perdut-Pedrera-L'Enova-Alzira 29-GEN-2022 Photo ofAlzira-Sendes La Serratella-Visantico-Rastrillera-Mig Almud-Perdut-Pedrera-L'Enova-Alzira 29-GEN-2022 Photo ofAlzira-Sendes La Serratella-Visantico-Rastrillera-Mig Almud-Perdut-Pedrera-L'Enova-Alzira 29-GEN-2022

February 4, 2022
January 2022

near Alzira, Valencia (España)

Ruta: Alzira-Sendes La Serratella-Visantico-Rastrillera-Mig Almud-Perdut-Pedrera-L'Enova-Alzira

Dia: 29-01-2022
Temps total: 04:47:45
Temps en moviment : 03:16:47
Temps parat:01:24:01

Recorregut: Alzira-Sendes La Serratella-Visantico-Rastrillera-Mig Almud-Perdut-Pedrera-L'Enova-Alzira 29-GEN-2022
Recorregut per les distintes sendes que transcorren per la zona entre el Realenc, Barxeta i l’Enova. Des de Alzira per la senda fluvial a buscar el camí de l’Albogí cap a Carcaixent, per el costat de la via a Cogullada i fins La Pobla Llarga. Des de La Pobla a buscar La Serratella, on tindrem la primera senda, en dirigim el El Pla i el Realenc a buscar les sendes que transcorre-ixen per el Barranc de Guerrilla i Visantico. Enllacem en la Senda La Rastrillera i després en la senda del Mig-Almud. Despres de l’esmorzar fem senda del Perdut, senda de la cantera i senda del port del Sapo a L’Enova.

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

01-Alzira

Photo of02-Via Tren Carcaixent a La Pobla LLarga Photo of02-Via Tren Carcaixent a La Pobla LLarga Photo of02-Via Tren Carcaixent a La Pobla LLarga

02-Via Tren Carcaixent a La Pobla LLarga

03-Pujada La Serratella

Pujada al camp de tir de La Pobla Llarga

04-Senda La Serratella

Photo of05-Sendes Barranc de Guerrilla i Visantico Photo of05-Sendes Barranc de Guerrilla i Visantico Photo of05-Sendes Barranc de Guerrilla i Visantico