Alzira-San Blas-Sima de L'Aigua-Golf-Valletes-Alzira 04-FEB-23

Photo ofAlzira-San Blas-Sima de L'Aigua-Golf-Valletes-Alzira 04-FEB-23 Photo ofAlzira-San Blas-Sima de L'Aigua-Golf-Valletes-Alzira 04-FEB-23 Photo ofAlzira-San Blas-Sima de L'Aigua-Golf-Valletes-Alzira 04-FEB-23

February 7, 2023
February 2023

near Alzira, Valencia (España)

Ruta: Alzira-San Blas-Cam de tir de Carcaixent-Camí dels Bombers-Cases Bernat-Pla de la Sima de l’Aigua-Baixada Camp de Golf Galiana-La Barraca-Pas del llop-Valletes-Alzira

Dia: 04-02-2023
Tiempo total: 04:31:14
Tiempo en movimiento: 02:44:21
Tiempo parado: 1:46:53

Recorrido: Alzira-San Blas-Cam de tir de Carcaixent-Camí dels Bombers-Cases Bernat-Pla de la Sima de l’Aigua-Baixada Camp de Golf Galiana-La Barraca-Pas del llop-Valletes-Alzira

Ruta que tiene un par de sendas con su dificultad. La primera senda baja del camino de San Blas hasta el campo de tiro de Carcaixent para seguidamente subir por senda al camino dels Bombers hacia les Cases De Bernat para coger la senda que transcurre por el Pla de la Sima de L’Aigua. Unos metros antes de llegar a la Sima nos desviamos por la senda que sube desde La Barraca hasta llegar al cruze en el que tomamos la bajada hacia el campo de golf de La Galiana.

Ya por camino hacia La Barraca y por el más que conocido camino y sendas del Pas del Llop y de Les Valletes.
Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

01-Sendes San Blas

Photo of02-Senda Baixada San Blas al Cam de tir Photo of02-Senda Baixada San Blas al Cam de tir Photo of02-Senda Baixada San Blas al Cam de tir

02-Senda Baixada San Blas al Cam de tir

Photo of03-Senda Camp de Tir a la Baixada dels Bombers Photo of03-Senda Camp de Tir a la Baixada dels Bombers Photo of03-Senda Camp de Tir a la Baixada dels Bombers

03-Senda Camp de Tir a la Baixada dels Bombers

Photo of04-Senda al Pla de la Cova de L'Aigua Photo of04-Senda al Pla de la Cova de L'Aigua Photo of04-Senda al Pla de la Cova de L'Aigua

04-Senda al Pla de la Cova de L'Aigua

05-Senda de la Sima de L'Aigua

Photo of06-Senda al camp de Golf La Galiana Photo of06-Senda al camp de Golf La Galiana Photo of06-Senda al camp de Golf La Galiana

06-Senda al camp de Golf La Galiana

07-Senda Pas Del Llop

Photo of08-Senda/Trialera del Pas del Llop al camí de les Valletes del Gall Photo of08-Senda/Trialera del Pas del Llop al camí de les Valletes del Gall Photo of08-Senda/Trialera del Pas del Llop al camí de les Valletes del Gall