Photo ofAlzira-Barxeta-La Faraona-Senda Pla de Mora-Clot de coloms-Rastrillera-Alzira 02-OCT-2021 Photo ofAlzira-Barxeta-La Faraona-Senda Pla de Mora-Clot de coloms-Rastrillera-Alzira 02-OCT-2021 Photo ofAlzira-Barxeta-La Faraona-Senda Pla de Mora-Clot de coloms-Rastrillera-Alzira 02-OCT-2021

October 4, 2021
October 2021

near Alzira, Valencia (España)

Ruta: Alzira-Barxeta-Canteres de Barxeta-La Faraona-Pla de Mora-Clot de Coloms-La Rastrillera-Alzira 02-OCT-2021

Dia: 2-10-2021
Temps total: 05:13:09
Temps en moviment : 03:34:08
Temps parat: 01:39:01
Ruta des de Alzira per buscar directament el camí de la Pedrera per arribar al creuament de La Faraona, esta volta la fem en sentit contrari a buscar la Rambla de Quatretonda, camí amb rampes molt dures. Per a tornar baixem la pista i fem la senda del Pla De Mora i la senda del Clot dels Coloms fins Pla de Corral per a dirigir-mos a Barxeta, on fem paradeta per esmorzar al poliesportiu. Després fem la senda del barranc de La Rastrillera. En aquest track la part final de la rastrillera nosaltres fem muntanya a traves per e a enllaçar amb el final de la senda de Visantico, no recomane que se fasa, val la pena seguir la senda normal.

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

01-Camí Pedrera

02-La Faraona

03-Senda Pla de Mora

04-Senda Clot dels Coloms

05-La Rastrillera

06- No fer esta Senda. Continar La Rastrillera

No recomane fer esta travesera.

07-Senda VisanticoSenda

• Photo of Vicente3103
    Vicente3103 Oct 17, 2021

Gracias por compartir estas rutas. Esta es muy divertida en un entorno en plena naturaleza. Me ha encantado!