Photo ofAlzira-Barxeta-La Falaguera-La Imposible-Pinet-Buixcarro-Realenc-Alzira 2-ABR-2022 Photo ofAlzira-Barxeta-La Falaguera-La Imposible-Pinet-Buixcarro-Realenc-Alzira 2-ABR-2022 Photo ofAlzira-Barxeta-La Falaguera-La Imposible-Pinet-Buixcarro-Realenc-Alzira 2-ABR-2022

April 7, 2022
April 2022

near Alzira, Valencia (España)

Ruta: Alzira-Barxeta-La Falaguera-Pinet-Alzira 02-ABR-2022

Tiempo total: 05:38:17
Tiempo en movimiento: 03:36:53
Tiempo parado: 02:02:00

Recorrido: Alzira-Carcaixent-Barxeta-Pi Doble-Rambla de Quatretonda-Camí La Falaguera-Cova La Falaguera-Senda La Imposible-Pinet-Buixcarro-Pla de Corrlas-Barxeta-Realenc-Carcaixent-Alzira

Ruta desde Alzira per buscar directament el camí de la Rambla de Quatretonda per a fer el camí de La Falaguera. Camí en molt bones condicions amb rampes molt dures fins la cava de La Falaguera. A partir d'aquest punt la senda es torna pedregosa i amb certa dificultat, sobre tot la baixada de la senda anomenada “La Impossible”. Per a tornar pujem al Pla de Vinyavella i baixem la pista del Buixcarro fins Pla de Corral, del Pla ens dirigim cap a Barxeta i per el realenc cap a casa.

Ruta desde Alzira para buscar directamente el camino de la Rambla de Quatretonda para hacer el camino de La Falaguera. Camino en muy buenas condiciones con rampas muy duras hasta la cava de La Falaguera. A partir de este punto la senda se vuelve pedregosa y con cierta dificultad, sobre todo la bajada de la senda llamada “La Impossible”. Para volver bajamos la pista del Buixcarro hasta Pla de Corral para dirigirnos a Barxeta y por el Realenc hacia casa.

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.