Photo ofAlzira-Barxeta-Canteres Serra de Requena-Bellus-Cova Negra-Manuel-Alzira 19-JUN-2021 Photo ofAlzira-Barxeta-Canteres Serra de Requena-Bellus-Cova Negra-Manuel-Alzira 19-JUN-2021 Photo ofAlzira-Barxeta-Canteres Serra de Requena-Bellus-Cova Negra-Manuel-Alzira 19-JUN-2021

June 21, 2021
June 2021

near Alzira, Valencia (España)

Ruta: Alzira-Barxeta-Pedrera Serra de Requena-Bellus-Cova Negra-Alzira 19-JUNY-21r

Dia: 19-06-2021
Temps total: 06:05:38
Temps en moviment : 04:01:13
Temps parat: 02:04:25

Ruta de hui amb destinació a Bellús per esmorzar. Ruta de fàcil rodar fins Barxeta, a partir d’on es posa ja un poc més dur. Ja dins del mateix poble tenim una primera bona pujada per eixir. Anem amb un constant puja i baixa en busca de la pista que recorre la Serra de Requena per la pedrera. Aquesta pista ja te bones rampes que posen a més d’un a prova si les condicions físiques van justetes. Esta ens condueix fins casi el final del port de Barxeta. Una vegada coronem el port girem a la dreta per el camí de la Solana o més conegut per camí del Pare Romeguera. Creuem la via del tren Xàtiva Alcoi i per senda arribem a la presa de Bellús i al poble on fem “parada i fonda”. En aquesta ruta pràcticament tot el desnivell ja el hem fet abans del esmorzar. Després de l’avituallament continuem per la bonica zona de La Cova Negra fins Xàtiva, des d’on ja anem per carretera a Manuel i ja per el costat de la via fins Carcaixent i Alzira.

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

01-Barxeta

02-Serra de Requena

03-Bellús

04-Estret de les Aigues de Bellus.