Alzina del Sal.lari-Mura-Sant Llorenç Savall-Alzina del Sal.lari

Photo ofAlzina del Sal.lari-Mura-Sant Llorenç Savall-Alzina del Sal.lari Photo ofAlzina del Sal.lari-Mura-Sant Llorenç Savall-Alzina del Sal.lari Photo ofAlzina del Sal.lari-Mura-Sant Llorenç Savall-Alzina del Sal.lari

September 14, 2020
September 2020

near Mura, Catalunya (España)

Alzina del Sal.lari-Coll de Tres Creus seguim la pista de pujada i passem pel costat del dipòsit d'aigua fins que torna a la pista principal, passem pel Coll de Boix, l'Alzina Bonica, Pla de Serrallonga i després anem seguint el GR que marca Mura però el camí no es ciclable i s’ha de fer a peu molt troç. Quan arribem al indicador que diu a les coves de Mura (Aquest deu ser el bo) nosaltres hem seguit el que posava a Mura i ha estat molt complicat, em pasat per la font del Cargol i al final em arribat a Mura. Ens em acostat fins als Caus i la font del Rector. A Mura al ser dilluns estaba tot tancat osigui que em decidit tirar carretera amunt i al arribar al creuament direcció Terrassa pero no, em anat cap a Sant Llorenç Savall. Dinar a La Fonda Rius on ens han deixat carregar bateries. Seguim cap Les Arenes i ens enfilem amunt cap a Can Torres (Uffff). De Can Torres amunt fins arribar a l’urbanitzacio de Cavall Bernat fent ziga-Zages cap a Can Robert. Pujem una mica el camí de Can Poble i ens desviem a l’esquerra un camí amb unes bones pujades que al final ens portarà a la finca Associació Som Alaire. Seguim pujant fins trobar el camí que ens portarà a la riera i carretera per l’últim troç des-de la Barata fins a L’Alzina de Sal.lari on tenim el cotxe per tornar.