Algunes Fonts de la Serra Calderona (e-Bike)

Photo ofAlgunes Fonts de la Serra Calderona (e-Bike) Photo ofAlgunes Fonts de la Serra Calderona (e-Bike) Photo ofAlgunes Fonts de la Serra Calderona (e-Bike)

December 27, 2016
December 2016

near Serra, Valencia (España)

Aprofitant les pluges de fa una setmana m'he decidit a fer esta ruta circular que pren com a punt de inici la zona de pícnic de Porta Coeli.

Pujada a la Font de l'Abella, plena d'aigua a vessar, després aturada al mirador de l'Abella, descens fins al punt que he anomenat com a Cruïlla 1 i visita a la Font de la Gota.

Espectacular la quantitat d'aigua que baixava.

La pista estava força picada i molt molla, amb lo qual traccionar sobre les puntes de les roques ha estat complicat.

Després ha vingut la font del Berro i pujada fins al Coll de la Moreria.

Baixada no per la pista que porta a la Cartoixa de Porta Coeli sinó pel trencall de la dreta (que pot connectar si es vol amb la font de l'Abella de nou).

Una sortida prou exigent tot i haver-la fet amb la e-Bike (amb mode eco, assistència mínima).

Amb Btt l'hauria qualificat de difícil.

Font de l'abella

Mirador de l'Abella

Cruïlla 1

Photo ofBarranc i Salt amb l'aigua de la Font de la Gota Photo ofBarranc i Salt amb l'aigua de la Font de la Gota Photo ofBarranc i Salt amb l'aigua de la Font de la Gota