Alforja-Conudella-camins dels Cartoixans-Escaladei-la Morera-Camí de la Drecera-les Ventes-Alforja

October 18, 2021
October 2021

near Alforja, Catalunya (España)

Ruta clàssica feta molts cops amb distintes variants. Una ruta que mai decep i a la que sempre, com a mínim un cop l'any, agrada de tornar-hi.

Si seguiu les meves rutes de fa temps, no hi ha massa a comentar. Són ja fora cops que l'hauré compartit. Avui, però, ha estat el primer cop que l'he feta amb ebike. No canvia massa, més enllà que s'agraeix força una mica d'assistència en sortir de l'esmorzar a Escaladei, al Rebost (un lloc imperdible, del milloret dels dissabtes btters).

SI no coneixeu la ruta, només dir que està plena de camins històrics de molt bon fer en bicicleta i té una baixada espectacular des de la Morera cap a Poboleda. Del milloret de la comarca del Priorat.

I sí, la tardor és potser la millor època per anar al Priorat (temperatura+paisatge)

Salut!

• Photo of Toneflinski
    Toneflinski Oct 20, 2021

I tant ¡¡¡ Nosaltres diumenge vam gaudir-ho també ... la clàssica a La Morera.