Alcover Muntanyes de Prades Alcover

Photo ofAlcover Muntanyes de Prades Alcover Photo ofAlcover Muntanyes de Prades Alcover Photo ofAlcover Muntanyes de Prades Alcover

one day one hour 11 minutes
August 31, 2023
August 2023

near Alcover, Catalunya (España)

Ruta de 2 dies molt maca a nivell paisatgistic , molt variada entre pistes corriols i alguns petits tras de carretera. El primer dia fa molta pujada al cap de mitja hora de sortida aprox trobem una antiga via romana molt pedragosa i de pujada sense gran dificultad però es fa llarga i pesada . He hagut de carregar bateries al Castell de Riudabella sino no haguèssim arribat !! La ruta pasa per Picamoixons, Fontscaldes, Lilla, Montbkanc on hem parat per dinar i fer la visita,l’Espluga de Francoli, Poblet, Castell de Riudabella ( antiga granja dels monjos de Poblet), Vallclara, Vilanova de Prades,la pujada de Vallclara a Vilanova de Prades es una mica dura i cal tenir en compte que sembla que s’acaba el camí i cal pasar per una pasarel.la estreta. Prades on vam dormir a Can Pons ( senzill, correcte i econòmic). A l’endemà vam canviar una mica de ruta per fer-la més curta i senzilla i el primer tram és més pustera i va carenant , després comença la baixada en alguns trams molt pedragosa cal anar amb compta però es va fent .