Alcossebre-Alcala de Xivert-Castell de Xivert-Alcossebre

Photo ofAlcossebre-Alcala de Xivert-Castell de Xivert-Alcossebre Photo ofAlcossebre-Alcala de Xivert-Castell de Xivert-Alcossebre Photo ofAlcossebre-Alcala de Xivert-Castell de Xivert-Alcossebre

March 23, 2024
March 2024

near Alcocéber, Valencia (España)

Ruta circular des de Alcocéber passant per:
- Platja Del Moro (1.5 km)
- Cruz Del Frances (29.7 km)
- Castell de Xivert (33.2 km)
Avui sortim amb uns companys de Alcalà de Xivert, que ens han portat per uns senders i pistes per disfrutar.
Però...avui ha estat un dia d'incidències. Per la carretera, i arriban a Alcossebre, un dels cotxes se li ha depenjat una bici del portabicis i per poc la perd. Ha tingut que cambiar la coberta de la bici.
Ens posem en marxa un altre company per un tornillo del display de la bici que avui estrenava !!! i no li feia bé les funcions d'eco, tour, etc.
A mi em saltaba continuament la cadena per un problema al canvi. Hem parat, repretat tornillos etc. etc. i a seguir.
Tot seguit un altre company per un sender pedregos ha partit la coberta i se li ha tingut que reparar en un tros de càmara.
I per ùltim un altre company ha punxat i se la reparat .
En definitiva, moltes incidències i que s'han pogut anar sol.lucionant sobre la marxa. Val a dir que sempre hi ha compays predispossats i que saben fer de tot. Gràcies.
Torno a donar les gràcies als ,companys d'Alcala de Xivert, per la excelent ruta i el bon dinar que ens han organitzat.