Alcoi - Carrasqueta - Refugi Esbarzerets-Alt de La Martina

Photo ofAlcoi - Carrasqueta - Refugi Esbarzerets-Alt de La Martina Photo ofAlcoi - Carrasqueta - Refugi Esbarzerets-Alt de La Martina Photo ofAlcoi - Carrasqueta - Refugi Esbarzerets-Alt de La Martina

February 9, 2021
February 2021

near Alcoy, Valencia (España)

Eixim d'Alcoi per la vía verda fins La Sarga, la creuem i continuem per pista cap a la carretera N-340, evitant tocar asfalt, prenem senda que va paralela fins arribar a l'entrada de la pista de Vivens. Deixem la pista principal per a pujar al refugi dels Esbarzerets també per pista i a partir d'ahí recorrem la part alta de la serra per senda algo tècnica, fins l'únic punt a on haurem de posar peu a terra i espentar la bici uns pocs metres per a superar un ressalt de roca. Una volta superat l'obstacle continuem per senda fins retrobar la cómoda pista de Vivens i des de la que ascendim a l'alt de La Martina (caseta de vigilància forestal ) amb estupendes vistes cap a tots els voltants. La tornada la fem ja per la pista principal fins creuar la carretera i baixar per la senda i La Sarga a retrobar de nou la vía verda.