Alcanar platja - Torre Guardiola- Coco Jordi - Gossera - Bunquer Serreta

Photo ofAlcanar platja - Torre Guardiola- Coco Jordi - Gossera - Bunquer Serreta Photo ofAlcanar platja - Torre Guardiola- Coco Jordi - Gossera - Bunquer Serreta Photo ofAlcanar platja - Torre Guardiola- Coco Jordi - Gossera - Bunquer Serreta

June 5, 2021
June 2021

near Les Cases d'Alcanar, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 18 km/h
Temps total en moviment 2:13:57
Pujada al Santet de la Torre de Guardiola per la pista de terra. Seguir per travessar la N340 i pujar al Coco de Jordi (asfaltat). Desfer camí i anar a fer la sendera que voreja la Torre de Guardiola, seguint cap a la Torre del Moro i cap al Cami de Bandolers.
Fer la Pujada a la Gossera (asfalt, terra, ciment) i tornar al Camí de Bandolers.
Baixar a la Martinenca, travessant la N340. Fer sendera que voreja carretera i tornar a travessar N340 per pujar de nou al Camí de Bandolers, que seguim per cami i sendera, fins a pujar al bunquer de la Serreta.
Baixada a la N340 i fer un tram de Sender Blau, fent cap a la platja de la Martinenca.