Alcanar platja, Senderes Bandolers, Pou d'Antó, Gossera

Photo ofAlcanar platja, Senderes Bandolers, Pou d'Antó, Gossera Photo ofAlcanar platja, Senderes Bandolers, Pou d'Antó, Gossera Photo ofAlcanar platja, Senderes Bandolers, Pou d'Antó, Gossera

-15 ft
August 31, 2022
August 2022

near Les Cases d'Alcanar, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 16,8 km/h
Temps total en moviment 2:41:08
Per senderes Martinenca, travessant la N340 i pujar al Camí Bandolers, fins a enllaçar amb el Camí del Llop. Pujada per camí (trams alfalt i trams terra) amb un tram al final pujada, amb fortes rampes.
Baixada per sendera, fins a prop del Pou d'Antó.
Baixada per camí terra fins a enllaçar amb camí asfaltat per a pujar a La Gossera (ultim tram de terra)
Baixada per sendera fins a enllaçar amb Camí Aiguassera (de terra) i travessar de nou carretera N-340 anant al Mirador de Guardiola, baixada per sendera i seguint Camí Pas de Garrofer, travessar antiga N340, camí terra i travessar pont metàl·lic de la sequia i seguir pel camí Canal maritim.