Alcanar platja , Sender Via Augusta , Sant Mateu

Photo ofAlcanar platja , Sender Via Augusta , Sant Mateu Photo ofAlcanar platja , Sender Via Augusta , Sant Mateu Photo ofAlcanar platja , Sender Via Augusta , Sant Mateu

-1 ft
July 28, 2021
July 2021

near Les Cases d'Alcanar, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 21,3 km/h
Temps total en moviment 4:58:49
Anem a l'inici del Sender Via Augusta de Castelló (al Pas), per carretera i camins rurals, travessant Riu Sénia, per camí de baix autopista i pujant vorejant riu, passant pel costat del Pont de l'Olivar.
Seguim per la Via Augusta fins a Traiguera, fent aturada per fer provisionament menjar i beure.
Travessem Traiguera i seguim Via Augusta, amb aturada i visita a les Oliveres Mil·lenàries Pou del Mas.
Seguim ruta fins a Sant Mateu, amb aturada a dinar.
Desprès dinar, iníciem tornada, per la Via Augusta, fins travessar Riu Sérvol, on agafem desviament cap a Sant Jordi Panoràmica, per anar a Ulldecona i seguir fins al punt d'inici ruta.