Photo ofAlcanar platja - Pont Olivar - Via Augusta - Golf Panoràmica - Ermita Vinaròs - Sol de Riu - Les Cases d'Alcanar Photo ofAlcanar platja - Pont Olivar - Via Augusta - Golf Panoràmica - Ermita Vinaròs - Sol de Riu - Les Cases d'Alcanar Photo ofAlcanar platja - Pont Olivar - Via Augusta - Golf Panoràmica - Ermita Vinaròs - Sol de Riu - Les Cases d'Alcanar

-4 ft
July 2, 2022
July 2022

near Les Cases d'Alcanar, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 21,0 kn/h
Temps total en moviment 3:08:51

Anada per carretera a Alcanar. Per camins rurals fins a autopista on hem intentat travessar Riu Sénia, però donat estat del camí, hem decidit anar a Ulldecona i travessar-lo pel Pont de l'Olivar. Pujada fins a Via Augusta que hem seguit fins a trobar desviament per a baixar pel costat de l'urbanització Golf Panoràmica. Seguint per camins rurals fins a l'Ermita de la Misericòrdia i Sant Sebastià de Vinaròs.
Tornada per Alcanar i vorejant Sol de Riu i Les Cases d'Alcanar, fins al punt de sortida.