Photo ofAlcanar platja , La Ràpita , Coco Jordi, Senderes Martinenca, Senderes Bandolers. Photo ofAlcanar platja , La Ràpita , Coco Jordi, Senderes Martinenca, Senderes Bandolers. Photo ofAlcanar platja , La Ràpita , Coco Jordi, Senderes Martinenca, Senderes Bandolers.

August 16, 2021
August 2021

near Les Cases d'Alcanar, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 15,7 km/h
Temps total en moviment 2:55:35
Camí terra canal maritim fins al Camí del Pas, tornada per a pujada a Coco Jordi per camí astaltat. Baixada per anar-hi a la sendera de la Torre de Guardiola.
Seguim per camí Val de Zafan, sendera de la Martinenca, pujada travessant la carretera, fins al Camí Bandolers, baixant per la sendera de pins que va paralel·la al camí.
Sendera que passa pel costat del polvorí, sendera Barranc Bassiol, travessar Barranc i pujar pel camí Martinenca. Senderes fins a la pujada a la Cimentera, seguint per Camí Bandolers.
Passada la granja, pujada i baixar per les Senderes lo Bord.
Pujada passant pel costat Povet d'Antó, seguint per sendera i baixant pel camí fins a travessar carretera, anant per sendera Martinenca, fins al punt de sortida.
Major part senderes, tècnicament fàcils, algunes tècnicament moderades i la Zona Lo Bord, algun punt tècnicament difícil.