Photo ofAlcanar platja - La Cogula - Sendera baixa La Cogula -Ulldecona - Sendera Puig Garrets - Castell Ulldecona - Les Cases d'Alcanar Photo ofAlcanar platja - La Cogula - Sendera baixa La Cogula -Ulldecona - Sendera Puig Garrets - Castell Ulldecona - Les Cases d'Alcanar Photo ofAlcanar platja - La Cogula - Sendera baixa La Cogula -Ulldecona - Sendera Puig Garrets - Castell Ulldecona - Les Cases d'Alcanar

-0 ft
June 26, 2022
June 2022

near Les Cases d'Alcanar, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 19,4 km/h
Temps total en moviment 3:06:52
Itinerari tecnicament fàcil en la major part del recorregut.
Pujada a La Cogula, pista de terra ampla, trams amb pedra i terra solta, amb % desnivell fort en alguns punts que obliga a apretar fort o a pujar l'assistència al pedaleig, cas de les bicicletes elèctriques.
Baixada i desviament a l'esquerra per anar per sendera la major tècnicament fàcil.
Anada i aturada a Ulldecona.
Pujada per carretera a les Moles i desviament a l'esquerra per agafar la sendera del Puig Garrets (tècnicament moderada), la qual mos porta al camí de pujada al Castell d'Ulldecona.
Per camí fins a travessar Riu Sénia pel Pont de l'Olivar i per pista de terra, enllacem amb camí que voreja via de tren, fins arribar a la carretera local que va a Alcanar.
Baixem a Les Cases i per camins i part per la N340 tornem al punt d'inici.