Alcanar platja-Golf panoràmica-Cases del Riu-S Rafel del Riu-Ulldecona

Photo ofAlcanar platja-Golf panoràmica-Cases del Riu-S Rafel del Riu-Ulldecona Photo ofAlcanar platja-Golf panoràmica-Cases del Riu-S Rafel del Riu-Ulldecona Photo ofAlcanar platja-Golf panoràmica-Cases del Riu-S Rafel del Riu-Ulldecona

April 16, 2022
April 2022

near Les Cases d'Alcanar, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 20,7 km/h
Temps total en moviment 3:26:34
Pujada a Cases del Riu, per carreteres locals, camins rurals, camins de terra, passant pel Costat de la Planta de Gas i de Golf Panoràmica.
Travessem al costat de La Sénia i baixem per sendera al pont penjant de fusta del Molí la Vella i travessem de nou al Costat de Castelló.
Seguim per pistes de terra i per senderes, vorejant lo Riu Sénia, fins a arribar a Sant Rafel del Riu, fent una aturada al Pont del Molí de la Roca.
Seguim per camins de terra vora riu fins al Pont de l'Olivar. Lo travessem en direcció a Ulldecona i a la rotonda anem cap a Alcanar.
Desviament a la dreta, anant pel camí de la Sèquia fins a enllaçar amb lo camí vell que porta a Alcanar i seguint per carretera fins al punt d'inici ruta.