Alcanar platja,Camí del Pas,Gossera,Pou d'Antó,Bandolers,Martinenca

Photo ofAlcanar platja,Camí del Pas,Gossera,Pou d'Antó,Bandolers,Martinenca Photo ofAlcanar platja,Camí del Pas,Gossera,Pou d'Antó,Bandolers,Martinenca Photo ofAlcanar platja,Camí del Pas,Gossera,Pou d'Antó,Bandolers,Martinenca

July 5, 2021
July 2021

near Les Cases d'Alcanar, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 16,3 km/h
Temps total en moviment 2:34:01
Des de camí Canal Marítim, pujada cap a la Torre de Guardiola, anant per sendera de la Torreta cap al Camí de la Torre del Moro.
Travessem la carretera N-340 per agafar Camí de Bandolers. Desviament a la dreta per a pujar a la Gossera i seguir fins a la Caseta de Molló, on es pot contemplar espectacular vista de de la Badia dels Alfacs, la Punta de la Banya i Les Basses.
Desfem camí, de nou cap al Camí de Bandolers i pugem pel Camí del Povet d'Antó. Seguim amunt, agafem la sendera que enllaça amb el Camí del Llop per a baixar cap a Bandolers.
Desviament a la dreta, passant per darrera una granja i agafem Camí Bandolers. A la primera sendera esquema, l'agafem i anem fins al Camí de Ferreries, per a baixar fins a la sendera que voreja la carretera.
Anem fins a travessar de nou la carretera, seguint per la Sendera Martinenca i tornar al camí canal Marítim.