Age - Ruta 3 Refugis(Vilallobent-Pla de les Forques-Coma d’Urtx)

Photo ofAge - Ruta 3 Refugis(Vilallobent-Pla de les Forques-Coma d’Urtx) Photo ofAge - Ruta 3 Refugis(Vilallobent-Pla de les Forques-Coma d’Urtx) Photo ofAge - Ruta 3 Refugis(Vilallobent-Pla de les Forques-Coma d’Urtx)

August 4, 2023
August 2023

near Age, Catalunya (España)

RAIL 3 - Iniciem el track des-de AGE amb direcció Palau, dirigir-nos a el Càmping Les Asperes i comencem a pujar recte cap Mas Tartás.
Pasem per el Roc del Quer fins un corrio a la dreta senyalitzat i tancat direcció el Refugi de Vilallobent per després anar direccio a el Refugi de El Pla de les Forqués atravesant l’intersecció de Quatre Camins.
Mes endavant tomben a la dreta per pujar a el Coll de la Bassa i arribarem a el Refugi de la Coma d’Urtx. Continuem baixant i una mica mes endavant seguin la pista arribarem a el Pla dels Cóms, al final d’aquesta baixarem amb molta cura per la quantitat de pedra fins girar a la dreta dins del bosc seguin el sender de la Coma de la Lleona per trobar el sender de baixada a el Pi Rodó. Una mica més endavant continuem baixant i passarem per Queixans. l’itinerari segueix per la riba esquerra del riu Segre i ens retornarà pel Prats de la Llavanera fins la Porta Vermella i (travessant la carretera ) per la Font Vella de nou a AGE.

Continuem pujan endavant fins arribar a la intersecció del Corriol que ens dura a el Refugi de Vilallobent

Direcció Refugi de Vilallobent

Girem a la dreta direcció el Coll de la Bassa

PictographWilderness hut Altitude 5,627 ft

Refugi Coma d’Urtx

Anem baixant per la Coma d’Escriu amb direcció al Pla dels Cóms Camí de la Baga Sender 612 Camí vell del Vilar sender 613 Al Coll de la Bassa sender 609

Pla dels Cóms

Vista de La Masella i la Molina

Corriol fins trobar el de baixada a Queixans