*A*BIKERS APARKAOS MC* La Creu de Canet Full Experience

Photo of*A*BIKERS APARKAOS MC* La Creu de Canet Full Experience Photo of*A*BIKERS APARKAOS MC* La Creu de Canet Full Experience Photo of*A*BIKERS APARKAOS MC* La Creu de Canet Full Experience

May 28, 2023
May 2023

near Arenys de Munt, Catalunya (España)

Quedada multitudinària la d'aquest diumenge on s'han trobat part del A°Bikers OldSchool i els Aparkaos d'Arenys. 11 components que han trinxat els corriols de Canet al més pur estil Moto Club. Ruta en formació on el President i su Sargento de Armas encapçalaven la ruta pels camins mes ratunerus d'aquestes contrades. 80% elèctrics 20% musculars. Els excursionistes s'apartaven al nostre pas i intentaven no mantenir contacte visual. Moterus dels xungus deurien pensar. I on hi ha sortida massiva i han anècdotes per a tot. Des de la consciència climàtica vers la sequera d'en Xavi Navarro Rey que només feia que regar de suor el camí, passant pel FalloMotor de l'Alfred arreglat per chispas de l' Omar Porras Ruiz a base de tres copets on toca, en Koke Barbero i su sonajero i acabant amb el Presi mostrant-nos el noble i milenari art de "fer-li l'allioli al prójimo". De tot una mica per aquestes terres de Déu! Menció especial a la última baixada per Can Sala i el Filiprim on per guanyar unes Copitas els btterus deixen de banda l'amistat i comença el tot s'hi val. Pavernos matao!