*A LA OLDSCHOOL NO SE LE FALTA AL RESPETO* Megabucle per la Creu de Canet

Photo of*A LA OLDSCHOOL NO SE LE FALTA AL RESPETO* Megabucle per la Creu de Canet Photo of*A LA OLDSCHOOL NO SE LE FALTA AL RESPETO* Megabucle per la Creu de Canet Photo of*A LA OLDSCHOOL NO SE LE FALTA AL RESPETO* Megabucle per la Creu de Canet

March 5, 2023
March 2023

near Arenys de Mar, Catalunya (España)

Quan als veterans se'ls vacila pots sortir escaldat. No ha entrat bé la proposta de fer una ruta més endurera i ho hem pagat. Voleu enduro? Pos vais a flipar. Ruta a full gas per la Creu. Una altra vegada semblava que ens estiguessin perseguint. Ni un descans per un bucle ratonero inestret de curris on la tònica ha estat menjar-me arbres a mansalva (aquests corriols no estan pensats per bigardus) on no s'esperava a ningú. Divertit però trinxant. Més tard, i després de dues birres, es signa la pau entre vells i joves i s'acorda de fer una ruta per Sanvi aprofitant els coneixements milenaris dels més savis de la grupeta: la OldSchool